სილაბუსი
V კლასი
ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები
შესავალი
მოცემული სასწავლო გეგმა საგანში ,,ინფორმაციული და საკომინიკაციო ტექნოლოგიები“ შედგენილია საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს მიერ 2012–2013 სასწავლო წლისათვის დამტკიცებული სასწავლო გეგმისა და სტანდარტის მოთხოვნათა შესაბამისად.
დღეისათვის საქართველოს სკოლებში აქტიურად ინერგება სწავლების თანამედროვე მეთოდები და ტექნოლოგიები. ამ მიმართულებით დიდი მნიშვნელობა ენიჭება ინფორმაციულ–საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენებას. ისტ–ის სწავლება არ მოიაზრება სხვა სასწავლო დისციპლინებისაგან დამოუკიდებლად.
ჩვენი ყოველდღიური საქმიანობა სულ უფრო მეტად მოითხოვს ისტ–ის ცოდნასა და სისტემატურ გამოყენებას, ამიტომ აუცილებელია ისტ–ის გამოყენებისათვის საჭირო უნარ–ჩვევების შესწავლა დაწყებით და საბაზო საფეხურზე.
1 | მასწავლებლის სახელი, გვარი, საკონტაქტო ინფორმაცია | ||||||||||||||
2 | სასწავლო საგნის დასახელება | ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები | |||||||||||||
3 | სწავლების კლასი | VI | |||||||||||||
4 | სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა საათების რაოდენობა | 65 სთ.
I სემესტრი- 26 სთ
II სემესტრი-39 სთ
| |||||||||||||
5 | სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა | სასწავლო პროცესში ისტ–ის სასწავლო კურსი მოიცავს შემდეგ ასპექტებს:
| |||||||||||||
6 | სასწავლო საგნის სტატუსი მოცემულ კლასში | ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული ისტ-ი, როგორც დამოუკიდებელი საგანი | |||||||||||||
7 | სასწავლო საგნის მიზანი | 1) კომპიუტერული საბაზისო ცოდნის ფორმირება2) ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების შესწავლა3) ოპერაციული სისტემების ათვისება4) სხვადასხვა გამოყენებითი პროგრამების შესწავლა. | |||||||||||||
8 | ძირითადი თემები | 8.1. ტექსტური რედაქტორი Word 20078.2. პროგრამა Power Point8.3. ტექსტური რედაქტორი Word 20078.4. ინტერნეტი და HTML ენა8.5. ელექტრონული ცხრილები Excel 2007 | |||||||||||||
9 | სასწავლო საგნის ამოცანები |
| |||||||||||||
10 | სასწავლო საგნის აუცილებელი საბაზისო კომპეტენციები | ის ტექნ.V. 1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდგამოყენება. ის ტექნ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის გამოყენებისას. იცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.ისტექნ.V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
ის ტექნ.V.4. მოსწავლეს შეუძლია ციფრული საშუალებების ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
ის ტექნ. V.5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ინფორმაციის მოძიებისას და კვლევის პროცესში.
ისტექნ.V.6.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
| |||||||||||||
11 | კურსის ორგანიზაცია |
| |||||||||||||
11.1. საკლასო მენეჯმენტის ხერხები | საკლასოინდივიდუალურიჯგუფურიწყვილური | ||||||||||||||
11.2. მეცადინეობის ფორმები | ლექციაპრაქტიკული მუშაობასაძიებოპროექტები | ||||||||||||||
11.3. სწავლების მეთოდები | სოკრატული, დიდაქტიკური, თანამშრომლობითი, კეთებით სწავლება | ||||||||||||||
12 | სასწავლო კურსის შეფასება |
| |||||||||||||
13 | შეფასების ტიპები | განმავითარებელი, განმსაზღვრელი, შემაჯამებელი განმავითარებელი, შემაჯამებელი განმსაზღვრელი | |||||||||||||
13 | რესურსები | V კლასში ისტ–ის სწავლება მიმდინარეობს 2011 წლის გრიფირებული სახელმძღვანელოთი – ,,ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები“– 5 კლ, ავტორი: ნინო ჯამასპიშვილი–გამომცემლობა.,,დიოგენე“დამხმარე სახელმძღვანელოები:
| |||||||||||||
14 | მისაღწევი შედეგები და კომპეტენციები მიმართულებების მიხედვით |
| |||||||||||||
15 | სამუშაო დისციპლინა:15.1. გაცდენების დასაშვები რაოდენობა | 20% | |||||||||||||
15.2. აღდგენები: | გაცდენილი შემაჯამებელი დავალების აღდგენა ხდება სკოლის შინაგანაწესით დადგენილ ვადაში | ||||||||||||||
15.3. წახალისების ფორმები | კომენტარი, დაჯილდოვება, დასაჩუქრება | ||||||||||||||
16 | თვითშეფასება | ყოველი კვირის ბოლოს |
No comments:
Post a Comment