ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა

                


1
საჭიროება
აქტივობა
პერიოდი
აქტივობის განხორციელების ინდიკატორი
კომენტარი
1
მოსწავლეთა დაინტერესების და მოტივაციის გაზრდის მიზნით თავად შექმნან და მოიძიონ სასწავლო რესურსები.
თვალსაჩინოების აქტიური გამოყენება.
მარტი
აპრილი
2016
თვითშეფასების ცხრილი

სასწავლო რესურსები სახელმძღვანელო კომპიუტერი
იანვარი
ივნისი
2016
თვითშეფასების ცხრილი

კონკრეტულ საკითხებთან დაკავშირებით სალიდების შექმნა
მარტი
აპრილი
2016
თვითშეფასების ცხრილი

2
უფრო ხშირად დავგეგმავ გაკვეთილებს ერთობლივად,ეს ხელს შეუწყობს მოსწავლის ისეთ სტრადეგიების განვითარებას,როგორიცაა სააზროვნო პროცესები,წინასწარ გავაცნობ მნიშვნელოვან
ტერმინოლოგიას რათა ახალი მასალა უფრო გაითვიცნობიეროს.
ინტეგრირებული გაკვეთილის დაგეგმვა
თებერვალი
2016
თვითშეფასების ცხრილი

ინტეგრირებული გაკვეთილის ჩატარება.საგანთშორის კავშირების დამყარების უნარის(ტრანსფერის)განვითარება.
მარტი
2016
კოლეგების უკუკავშირი

საგაკვეთილო პროცესის ანალიზი და მსჯელობა ერთობლივად.
აპრილი
მაისი
2016

თვითშეფასების ცხრილი.
თემატური გეგმა,მასში კომენტარების გაკეთება ასევე ბლუმის ტაქსონომიის თეორიაზე დაყრდნობით აზროვნების დონეების გამოყენება სასწავლო პროცესში.


3
მოსწავლეთა დაინტერესების და მოტივაციის გაზრდის მიზნით ვავალებ თავად შექმნან და მოიძიონ სასწავლო რესურსები.გამოიყენონ პროგრამა power point და წარმოადგინონ პრეზენტაცია სასურველ თემაზე.
იტის გამოყენება,პროექტორი,ისტის სახ.კომპიუტერი.მარკერები,მაგნი
ტური დაფა.გამოიყენონ თაბახის ფურცლები ფერადი ფანქრები და ა.შ
იანვარი
ივნისი
2016
თვითშეფასების კითხვარი

სასწავლო ელექრონული რესურსების შექმნა ასევე ინტერნეთ მასალა.
აპრილი
მაისი
2016
კოლეგების უკუკავშირი

4
რთულ აქტივობებში მოსწავლეთა ჩათულობა რომ შევძლო მივცემ მკაფიო მითითებებს,გამოვიყენებ ვიზუალურ თვალსაჩინოებებს.
მოსწავლეებთან ერთად შევადგენ ქცევის წესებს და სანქციებს.
იანვარი
თებერვალი
2016
თვითშეფასების ცხრილი.
ლიტ.„სასწავლო და პროფესიული გარემო“


მონიტორინგის წარმოება
იანვარი
თებერვალი
2016
თვითშეფასების ცხრილი

ერთობლივად გავაკეთებთ კედლის გაზედს
თბერვალი
2016
თვითშეფასების ცხრილი

5
თანამშრომლობა მოსწავლეებთან,მათი ინტერესებისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით დავგეგმო აქტივობები,წინასწარ გავაცნო მიზანი და მოსალოდნელი შედეგები.
შიდა სასკოლო კონფერენციის მოწყობა.
აპრილი
მაისი
2016
კოლეგების უკუკავშირი

კონფერენციის ანალიზი და მსჯელობა ერთობლივად.
აპრილი მაისი
2016
თვითშეფასების ცხრილი.
ინტერნეტ რესურსები.
მასწავლებლის წიგნი.
საიტი tpdc.ge.


6
არავერბალური კომუნიკაციის სტრადეგიების ფლობა.
კოლეგების გაკვეთილზე დასწრება.დაკვირვება არავერბალური კომუნიკაციის სტრადეგიების გამოყენებაზე.
მარტი
მაისი
2016
კოლეგების უკუკავშირი.
თვითშეფასების ცხრილი.

ტრენინგი.
იანვარი
ივნისი
2016
რეფლექსია
ლიტ:“სწვლება და შეფასება“

გაკვეთილის ვიდეო -ჩანაწერის გაკეთება და მისი მოსმენის ანალიზი.
თებერვალი
2016
კოლეგების უკუკავშირი.

7
ჩემი პრაქტიკის გაუმჯობესების მოზნით კარგი იქნებოდა,რომ შევთავაზო ეფექტური და კონსტრუქციული უკუკავშირები.დავსვა კითხვები და მოვახდინო მონიტორინგი შეფასების რუბრიკიდან გამომდინარე.
შეფასების ძირითადი პრინციპები,ტიპები,
ინსტრუმენტები/მეთოდები
თებერვალი
მარტი
აპრილი
მაისი
2016
თვითშეფასების ცხრილი.
კოლეგების უკუკავშირი.
ლიტ.“სწავლება და შეფასება“.


No comments:

Post a Comment