1
|
საჭიროება
|
აქტივობა
|
პერიოდი
|
აქტივობის განხორციელების
ინდიკატორი
|
კომენტარი
|
1
|
მოსწავლეთა
დაინტერესების და მოტივაციის გაზრდის მიზნით თავად შექმნან და მოიძიონ სასწავლო რესურსები.
|
თვალსაჩინოების
აქტიური გამოყენება.
|
მარტი
აპრილი
2016
|
თვითშეფასების
ცხრილი
|
|
სასწავლო
რესურსები სახელმძღვანელო კომპიუტერი
|
იანვარი
ივნისი
2016
|
თვითშეფასების
ცხრილი
|
|||
კონკრეტულ
საკითხებთან დაკავშირებით სალიდების შექმნა
|
მარტი
აპრილი
2016
|
თვითშეფასების
ცხრილი
|
|||
2
|
უფრო
ხშირად დავგეგმავ გაკვეთილებს ერთობლივად,ეს ხელს შეუწყობს მოსწავლის ისეთ სტრადეგიების
განვითარებას,როგორიცაა სააზროვნო პროცესები,წინასწარ გავაცნობ მნიშვნელოვან
ტერმინოლოგიას
რათა ახალი მასალა უფრო გაითვიცნობიეროს.
|
ინტეგრირებული
გაკვეთილის დაგეგმვა
|
თებერვალი
2016
|
თვითშეფასების
ცხრილი
|
|
ინტეგრირებული
გაკვეთილის ჩატარება.საგანთშორის კავშირების დამყარების უნარის(ტრანსფერის)განვითარება.
|
მარტი
2016
|
კოლეგების
უკუკავშირი
|
|||
საგაკვეთილო
პროცესის ანალიზი და მსჯელობა ერთობლივად.
|
აპრილი
მაისი
2016
|
თვითშეფასების
ცხრილი.
თემატური
გეგმა,მასში კომენტარების გაკეთება ასევე ბლუმის ტაქსონომიის თეორიაზე დაყრდნობით
აზროვნების დონეების გამოყენება სასწავლო პროცესში.
|
|||
3
|
მოსწავლეთა
დაინტერესების და მოტივაციის გაზრდის მიზნით ვავალებ თავად შექმნან და მოიძიონ სასწავლო
რესურსები.გამოიყენონ პროგრამა power point და წარმოადგინონ პრეზენტაცია
სასურველ თემაზე.
|
იტის
გამოყენება,პროექტორი,ისტის სახ.კომპიუტერი.მარკერები,მაგნი
ტური
დაფა.გამოიყენონ თაბახის ფურცლები ფერადი ფანქრები და ა.შ
|
იანვარი
ივნისი
2016
|
თვითშეფასების
კითხვარი
|
|
სასწავლო
ელექრონული რესურსების შექმნა ასევე ინტერნეთ მასალა.
|
აპრილი
მაისი
2016
|
კოლეგების
უკუკავშირი
|
|||
4
|
რთულ
აქტივობებში მოსწავლეთა ჩათულობა რომ შევძლო მივცემ მკაფიო მითითებებს,გამოვიყენებ
ვიზუალურ თვალსაჩინოებებს.
|
მოსწავლეებთან
ერთად შევადგენ ქცევის წესებს და სანქციებს.
|
იანვარი
თებერვალი
2016
|
თვითშეფასების
ცხრილი.
ლიტ.„სასწავლო
და პროფესიული გარემო“
|
|
მონიტორინგის
წარმოება
|
იანვარი
თებერვალი
2016
|
თვითშეფასების
ცხრილი
|
|||
ერთობლივად
გავაკეთებთ კედლის გაზედს
|
თბერვალი
2016
|
თვითშეფასების
ცხრილი
|
|||
5
|
თანამშრომლობა
მოსწავლეებთან,მათი ინტერესებისა და შესაძლებლობების გათვალისწინებით დავგეგმო აქტივობები,წინასწარ
გავაცნო მიზანი და მოსალოდნელი შედეგები.
|
შიდა
სასკოლო კონფერენციის მოწყობა.
|
აპრილი
მაისი
2016
|
კოლეგების
უკუკავშირი
|
|
კონფერენციის
ანალიზი და მსჯელობა ერთობლივად.
|
აპრილი
მაისი
2016
|
თვითშეფასების
ცხრილი.
ინტერნეტ
რესურსები.
მასწავლებლის
წიგნი.
საიტი
tpdc.ge.
|
|||
6
|
არავერბალური
კომუნიკაციის სტრადეგიების ფლობა.
|
კოლეგების
გაკვეთილზე დასწრება.დაკვირვება არავერბალური კომუნიკაციის სტრადეგიების გამოყენებაზე.
|
მარტი
მაისი
2016
|
კოლეგების
უკუკავშირი.
თვითშეფასების
ცხრილი.
|
|
ტრენინგი.
|
იანვარი
ივნისი
2016
|
რეფლექსია
ლიტ:“სწვლება
და შეფასება“
|
|||
გაკვეთილის
ვიდეო -ჩანაწერის გაკეთება და მისი მოსმენის ანალიზი.
|
თებერვალი
2016
|
კოლეგების
უკუკავშირი.
|
|||
7
|
ჩემი
პრაქტიკის გაუმჯობესების მოზნით კარგი იქნებოდა,რომ შევთავაზო ეფექტური და კონსტრუქციული
უკუკავშირები.დავსვა კითხვები და მოვახდინო მონიტორინგი შეფასების რუბრიკიდან გამომდინარე.
|
შეფასების
ძირითადი პრინციპები,ტიპები,
ინსტრუმენტები/მეთოდები
|
თებერვალი
მარტი
აპრილი
მაისი
2016
|
თვითშეფასების
ცხრილი.
კოლეგების
უკუკავშირი.
ლიტ.“სწავლება
და შეფასება“.
|
მასწავლებლის და მოსწავლის თვითშეფასების კითხვარი
- მთავარი გვერდი
- ჩემს შესახებ
- ჩემი სკოლა
- ისტ-ის თემატურ კალენდარული გეგმა VI კლასი
- თემატურ კალენდარული გეგმა I კლასი
- ისტის თემატური კალენდარული გეგმა V კლასი
- რესურსები
- ფოტოგალერია
- სადამრიგებლო პროგრამა
- პრეზენტაციები
- ტესტები
- ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა
- საგნის გეგმა (სილაბუსი)
- მოსწავლეთა ნამუშევარი
- პროექტი
- მასწავლებლისა და მოსწავლის თვითშეფასების კითხვარი
- საგანი ისტ.მასწავლებლის წიგნი. კლასი V.
ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment